Forsiden

/ aktuelt / "Me kan ikkje sjå at Vipps har lovleg grunnlag til å behandla informasjonen til brukarane på denne måten"

Direktør i Forbrukarrådet Inger Lise Blyverket er svært kritisk til at Vipps ønskjer å bruka kjøpshistorikken til kundane til målretta reklame. Foto: Forbrukarrådet/ Helene Mehammer.

Direktør i Forbrukarrådet Inger Lise Blyverket er svært kritisk til at Vipps ønskjer å bruka kjøpshistorikken til kundane til målretta reklame. Foto: Forbrukarrådet/ Helene Mehammer.

MÅLRETTA REKLAME PÅ KANTEN: Forbrukarrådet meiner Vipps bryt personopplysningslova



 

Handverk med dyrt resultat: Sander Stana kan pimpe fabrikkvåpen til mot 80.000 kroner

 

SVIN MED BAKTERIAR: Resistente bakteriar funne hos svenske grisar, ifølgje det svenske veterinærinstituttet.

 

OVER TUSEN MILLIARDAR: Den nye EU-satsinga på avkarbonisering gjer at Noreg må kople seg tettare på EU, meiner NHO-sjefen. 

 

LIVET, DØDEN OG DATASPELET: Afterlife er ei sterkt visuell og filosofisk framsyning som eignar seg best for ungdom, og for dei som toler «skjermteater», men som tidvis blir langdryg, skriv Tellef Øgrim.

Følg tildelingen av Riksmålsforbundets mediepriser direktesendt fra Oslo Militære Samfund onsdag 30. april klokken 17:00. Gullpennen tildeles frilansskribent og forfatter Torgrim Eggen, TV-prisen går til økonomikommentator Cecilie Langum Becker og Lytterprisen til programleder og podkastvert Harald Eia.

Ode til ein gamal ost: Reddar mjølkerestane – får 15.000 kroner kiloen

Aktuelle saker