Forsiden

/arbeid/ Reparatørane jobbar i første line i det grøne skiftet

Reparatørane i iHospital jobbar med svært små komponentar og må derfor ofte bruke mikroskop i arbeidet. Foto: Ragnhild Marie Kjosbakken

Reparatørane i iHospital jobbar med svært små komponentar og må derfor ofte bruke mikroskop i arbeidet. Foto: Ragnhild Marie Kjosbakken 

Marte Ulltveit-Moe ønskjer momskutt for reparatørar. Ho har skrive bok om korleis Norge kan bli eit reparatørsamfunn.



 

VIL REVOLUSJONERE RASSIKRINGA: Gründer Kjell Fylkesnes starta Bypass under pandemien. Løysinga kan bli livreddande for mange rasutsette vegstrekningar.

 

PEIKA PÅ TRE FELT: Nasjonalbibliotekar Aslak Sira Myhre kan krysse av på alle dei tre punkta han sette seg føre då han vart kalla inn til jobbintervju for ti år sidan.

 

Rein flaks er det viktigaste elementet i arbeidet med å sikre eit stort tal rasfårlege vegar, skal ein tru Marta Sofie Vange som er styreleiar i Fjordvegen. Denne vegen som strekkjer seg frå Stavanger til Sogndal har heile 34 påviste punkt der rasfåren er overhengande.

IKONISKE BERGMAN – Så fjernt fra romantikkens måneskinn det er mulig å komme, skriver Bodil Fuhr om Anna-Eva Bergman-utstillingen på Nasjonalmuseet.

Marte Ulltveit-Moe ønskjer momskutt for reparatørar. Ho har skrive bok om korleis Norge kan bli eit reparatørsamfunn.

Aktuelle saker